Technická podpora: +420 601 331 310 | helpdesk.temos.cz

Temos Consulting

Váš spolehlivý správce sítě s více jak 20letou tradicí

Více jak 20 let se staráme o naše klienty a rozšiřujeme počet spokojených zákazníků, kteří se mohou spolehnout na naše služby. Díky naší zkušenosti dokážeme navrhnout a udržovat chod Vašich systémů a řešit technické problémy za Vás. IT nás baví :-)

Spolehněte se na nás ! 

Více jak 20 let se jako Temos Consulting staráme o naše klienty a rozšiřujeme počet spokojených zákazníků, kteří se mohou spolehnout na naše služby. Na seznamu našich klientů najdete architektonické kanceláře, obchodní a účetní společnosti, bezpečnostní agentury a další. Optimalizace řešení a osobní přístup je pro nás prioritou - IT nás baví :-)

Správa a servis IT

Konzultace a správa informačních systémů, komplexní outsourcing od návrhu po realizaci, optimalizace nákladů využití IT

Technická podpora uživatelů

Technická a metodická podpora koncových uživatelů formou IS HelpDesk, FAQ, telefonická podpora, vzdálený přístup

Technická podpora IS

Podpora klíčových prvků infrastruktury, pravidelná preventivní kontrola HW,OS a automatizovaných procesů systémů 

Vzdálená podpora 

Vzdálená podpora koncových uživatelů, monitoring a vzdálená konfigurace serverů, kontrola integrity Firewallu, AV, Antispamu

Servis It Temos Consulting
Externí správa sítě a servis IT

Temos Consulting nabízí komplexní outsourcing IT, kdy veškerá zodpovědnost za funkčnost počítačové sítě přebíráme my od běžné udržby, pravidelné kontroly až po návrhy optimálního řešení pro bezproblémové fungování všech součástí technologií. 
Na základě vstupního auditu navrhneme optimalizaci využívaných prostředků, zajistíme dodávky a implementaci výpočetní techniky včetně případného investičního plánu ve spolupráci s našimi ověřenými dodavateli.

Co si lze představit pod správou sítě ?

Systémová podpora

Souhrn činností, které mají za úkol bezchybný chod Vašeho IT, zejména kritické infrastruktury jako jsou servery, aktivní prvky a firewally. Pravidelná profylaktická kontrola a aktualizace zařízení.

Softwarová podpora

Instalace a nastavení operačních systémů a jejich aplikací, správa zabezpečení koncových stanic, řízení aktualizací serverů a souvisejících programů, plánování záloh.

Uživatelská podpora

Uživatelská podpora lokálně nebo pomocí vzdáleného přístupu technika, kdy je možné reagovat na požadavek během několika málo minut. Telefonická konzultace s metodickou podporou.

Konzultační činnost

Navrhneme optimální řešení pro Vaši společnost, poradíme s výběrem vhodného zařízení a případně zajistíme komplexní dodávku navrhovaného řešení, jeho instalaci, nastavení a optimalizaci.

Vedení dokumentace

Technická dokumentace je důležitou a nedílnou součástí našich služeb. Obsahuje topologii sítě, doporučené postupy a scénáře pro běžné i kritické události na síti. Bývá součástí dokumentace GDPR.

Evidence činností

Pro evidencí činností využíváme náš helpdesk, kam mohou uživatelé zadávat požadavky na zajištění technické podpory. V případě akutního problému je možné volat naši technickou linku nebo poslat zprávu.

Technologie, které používáme

Kontakt

Zaujalo Vás něco, potřebujete poradit, máte konkrétní požadavek ? Váš spolehlivý správce sítě s více jak 20letou tradicí je tu pro Vás !

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána !
Failed to send request. Please correct errors and try again.